17 de març 2009

COL·LABORACIÓ AMB EL 100è JOC LITERARI


El blog Tens un racó dalt del món arriba avui al 100è joc literari, i per celebrar-ho em plau col·laborar amb el següent text:

"Varen partir, els déus, el dia de l'estranya marea. Tot el matí, sota un cel lletós, les aigües de la badia s'havien inflat més i més, ascendies a alçades inaudites, les ones petites s'arrossegaven per damunt d'una sorra resseca que durant anys no havia conegut gens d'humitat a banda de la pluja, i llepaven la base mateixa de les dunes. El buc rovellat d'un mercant que s'havia encallat a l'altre extrem de la badia, feia més temps del que cap de nosaltres podia recordar, devia pensar que li atorgaven una segona avarada. Ja no tornaria a nadar, després d'aquell dia. Els ocells marins grinyolaven i es llençaven, inquiets, semblava, per l'espectacle d'aquell vast bol d'aigua que s'inflava com una butllofa, d'un clor blau plom i una lluentor maligna. Se'ls veia antinaturalment blancs, aquell dia, als ocells. Les ones dipositaven un serrell d'escuma groga i bruta al llarg de la línia de l'aigua. No hi havia cap vela que trenqués l'horitzó. Ja no tornaria a nadar, no, mai més."

Per tal de facilitar-vos la feina us regalo aquesta pistes...


Costa irlandesa, que be podria ser d'en Max Morden.



8 comentaris:

Assumpta ha dit...

Crec que el tinc ;-)

A veure si hi ha sort!!

Gràcies :-)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs és la tercera vegada que vinc a veure si m'inspiro, però no...

Montse ha dit...

oichs... vaig despistada, però tornaré, com la Carme, a veure si m'inspiro!

petonets

núria ha dit...

Ja el tinc. L'Amazon m'ho ha confirmat.Bona tria.

Anònim ha dit...

A la segona l'he endevinat, o almenys m'ho sembla :)

bajoqueta ha dit...

Fet!

zel ha dit...

Jo no el tinc...buffff, em penso que vaig a fer nones!

david santos ha dit...

Maravilla!
Abrazos.