23 de juliol 2009

El llac dels cignes

8 comentaris:

Montse ha dit...

:)

Montse ha dit...

se m'ha disparat el missatge sense deixar-me continuar (alguna tecla rara he tocat)

anava a dir que mai no havia vist els quatre petits cignes convertits en quatre petites granotes i que m'ha entusiasmat la barreja de ballet i acrobàcia i que quina passada!!!!!!!!

Carme Rosanas ha dit...

Acvonsegueixen un equilibri impossible! realment un passada com diu la Montse!

Sauze ha dit...

Precioso, relajante melodia, qué perfección de movimientos, unos verdaderos cisnes.
saludos!

Eladi Huguet ha dit...

Excelente

Elfreelang ha dit...

Les granotes del començament són increïbles!!! un domini del cos i una plasticitat genials!

Marta ha dit...

Em trec el barret!

zel ha dit...

Jo no duc barret, però m'he embabacat!