12 de setembre 2009

Tàrrega 2009





















...i moltes més!

21 comentaris:

Barbollaire ha dit...

m'encanten!!
no són espectaculars.
Però moltes tenen força:
la composició
l'enquadrament
el tema
l'espontaneïtat...

una abraçada immensa, carinyo

(paraula de pas: codab... coda b... coda en Si?)

Barbollaire ha dit...

ah! m'oblidava...
jo ja no puc ensenyar-te gaire res més... has deixat de ser padawan

t'estimo

:¬)****

fanal blau ha dit...

barbollaire...

sóc una mica desastrillo i surt una taca a totes les fotos...!
Si haguéssim anat junts...no m'hagués atrevit a penjar-ne ni una...:) perquè no hi hauria "color"...

Finalment m'he apuntat a un curs de fotografía digital...!!! A veure si n'aprenc una miqueta...
Ara bé, "pa maestro" tú...encara que ja saps que jo "soy lentita"...aprenent!

Un petó...

Barbollaire ha dit...

T'estimo!!!

Tant!

:¬)*****

Cèlia ha dit...

Jo les trobo precioses, potser perque guardo tants records de la Fira... de ben joveneta. (nota: es bonic que hi hagi tant d'amor!)

kweilan ha dit...

Són molt boniques les fotos, fanalet!!!

Elfreelang ha dit...

Bon reportatge fotogràfic!!!

Montse ha dit...

precioses fotos, testimoni d'aquest festival de teatre que dura... quant fa? jo vaig ser al primer festival 8o a un dels primers) és que sóc una relíquia, jo! ;)

com és això, barbollaire, d'estimar-la tant? eh? eh? eh? (sort que et sobra cor per a totes, hehehe)

Carme Rosanas ha dit...

Jo no he estat mai a la fira del teatre de Tàrrega i m'agrada molt veure les teves fotos. Són molt maques, de veritat.

Si a sobre fas cursos de fotografia... Ui! que tremoli el mestre!

Petons

assumpta ha dit...

De ben segur que ens haurem creuat en un moment o altre, o ens haurem trobat fent cua a l'hora de fer un àpat, je,je
Llàstima que ahir tarda/vespre és va espatllar una mica.
Maques les fotografies!!!
Fins a la propera edició, salut a Firatàrrega!
;)

fanal blau ha dit...

Cèlia,

jo continúo sent "joveneta"...

Jo he retornat a Tàrrega fa un parell d'anys...També hi tinc records de "ben-més joveneta".
Si tens l'ocasió, torna-hi. T'agradarà i ben segur t'ho passaràs bé!
Crec que l'hauríem d'ensenyar a tots els infants!

una abraçada!

fanal blau ha dit...

kweilan,
hi has anat mai?

és com llegir en imatges!!!

un petó!

fanal blau ha dit...

Montse/Arare...

reli...què?

aquest homenot i jo, tb som relíquies...després de tants d'anys!

Un bocinet del seu cor, és també pel teu mar!

Un petó!

fanal blau ha dit...

Carme,

ves-hi! l'any vinent, ves-hi!
T'agradarà i et donarà mooooooooolta canxa per dibuixar.....i escriure.....

Té molt color!

fanal blau ha dit...

assumpta...

quina ciutat més bonica...!
Jo anava mirant per si...però, clar, tanta i tanta gent!!!

Potser sí que ens vam creuar, és ben bé possible, com gairebé és possible tot...

Un bon xàfec, de tornada...per no dir una tempesta d'aquelles que espanten una mica a la "carretera". Conduint no veiem ni un borrall, però vam arribar.

Tornaré l'any vinent!!!
Salut! :)

I una abraçada!

assumpta ha dit...

M'alegro que t'agradi tant la Fira. De vegades em sap greu a mi fer-ne tan rebombori.

Tàrrega t'agraeix que amb el teu fanalet blau, ens hagis il·luminat una mica més aquests dies!!!
Fins la propera, t'hi esperem!!!
;)))

fanal blau ha dit...

S'ha de fer rebombori de les coses boniques!

I jo als targarins i targarines! és així?

Barbollaire ha dit...

mmmmmmmmhhhh! "homenot" m'has dit homenot!!!

Tots aquest anys i jo sense saber que ets Josep Pla!!!

(Montse/arare del meu cor.. tu, ara, aquestes alçades no m'agafaràs gels, oi? tu la reina del meu Harem!! La primera - o segona, però com Ònix es va retirar a la vida contemplativa...-
però comprendràs que fa més de 30 anys que aquest fanalet m'il.lumina amb un blau màgic, deliciós, únic, tendre, dolç...)

Bossetes de petonets dolços per totes, nines
:¬)******

Barbollaire ha dit...

ara veig que estaria pensant en un McCallan 12 Y.O. perquè he escrit gels!!!
Quan tothom sap que, el correcte, seria glaçons!!! X¬DDDDDDDDDDDDD

va ho deixarem en "gelosia". No tan efectiu, peròs si més "norma"-tiu

;¬)*******

berta ha dit...

Un bon reportatge de Tàrrega.

fanal blau ha dit...

Berta,

gràcies per passar...

vindré a llegir-te!