24 d’octubre 2009


8 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Unes reflexions que m'han agradat molt!

Assumpta ha dit...

Estic passant per un munt de blogs on hi trobo música que no coneixia en absolut però m'agrada :-))

Sauze ha dit...

me gustó mucho esta melodía, relaja ...

RaT ha dit...

Nena, aquesta foto i l'anterior de la pluja són (ENCARA) més extraordinàries. Quina enveja em fas. PRECIOSES

fanal blau ha dit...

Elvira,

reflexions d'en Wynton Marsalis...

fanal blau ha dit...

Assumpta,

a mi m'encanta la música, i si és veritat que la xarxa ens permet conéixer-ne de noves!

Que bé, doncs!

fanal blau ha dit...

Sauze,

me alegro!

fanal blau ha dit...

RaTeta Miquey,

vaig fent proves...Moltíssimes gràcies!
Però, vaja...no me queda ná per a saber-ne!!!
Tenim molts i moltes mestres a la xarxa!

Gràcies, noia!