17 d’octubre 2010

Il·lusions i incerteses

Dijous, vam anar a la presentació del llibre Il·lusions i incerteses, a la Llibreria Bertrand, de la primera novel·la col·lectiva en català convocada al Serretblog  i editada per March Editor.
L'Arare n'és una de les autores. Un llibre escrit a nou mans.
Va ser agradable, gairebé familiar (com una família nombrosa). I, potser, per experiència col·lectiva, em va semblar molt suggeridora. No li faria cap lleig si mai tinc l'oportunitat de participar en alguna proposta semblant. Tots es veien ben satisfets, il·lusionats, amb la certesa de voler viure l'escriure i la paraula.

Ja he estrenat lectura.
I us deixo que he de continuar llegint...
Felicitats!
Rita, també va ser un plaer!

Les fotografies són d'en Barbollaire i la fanal.

7 comentaris:

Montse ha dit...

Moltes,moltes gràcies, Fanal :)

"M'emporto" les fotos... amb el teu permís...

un petó ben fort.

Barbollaire ha dit...

correcció:
la màquina i UNA foto de les exposades són d'en Barbollaire.

;¬P

Rita ha dit...

Jo he reconegut un mitxelin... hehehehe
Petons a tots tres!

novesflors ha dit...

Pel que es veu en les fotos sembla que va estar molt animat.
Felicitats a les participants (i als fotògrafs).

Joana ha dit...

Quina colla! Són moments que passaran a la història blogaire.
I les fotos precioses!
Felicitats a l'Arare i als "reporters" "reporteres" i respectat "públic" :)
una abraçada fanalet!

Mortadel.la ha dit...

Aquestes trobades sempre fan il.lusió!
M'ha encantat la puntualització (sempre tant honrat el noi!) d'en Barbu.
Sou genials.
Les fotos tooooootes boniques!
Ho feu molt bé. Un bon equip!
Petons, FanY!

Francesc Cornadó ha dit...

Vaig ser a la Bertrand el dia de la presentació, escoltar els autors va ser un plaer, ara toca fruir de la lectura.

Francesc Cornadó