12 d’octubre 2011

Parlen de tu

Parlen de tu
mentre s'enfilen
dins del meu bosc.

10 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ai, que el color ja està al caure!

Bosc de colors
l'espero cada dia
amb impaciència.

joana ha dit...

A la tardor tot parla... fins i tot les fulles a punt de caure.

És un gust passejar-se per "casa teva" i llegir-te!!

Bon dia.

novesflors ha dit...

Jo també hi he participat però no sé si val la pena publicar-ho al meu blog, tan improvisat, ja veurem :)

novesflors ha dit...

M'he despistat, també volia dir-te:
Bonica foto, la llum, els colors tardorals... i la referència de les paraules.

El porquet ha dit...

La foto, preciosa. El haikú, genial!

El que passa és que amb la caloreta que fa no acabo de veure aquests colors de tardor per enlloc!

zel ha dit...

Tot preciós, em sembla que ara hi vaig!

rits ha dit...

la tardor ens dóna uns colors!!!

Joana ha dit...

Sota la fulla
rialles de color,
temps de tardor.

Marta ha dit...

tardor oblidada
vestida de primavera
enyor de terra humida

M. Roser ha dit...

Postes de sol
pintades de nostàlgies;
cels de colors.

Petons,
M. Roser